artykularnia ciekawa

Kolejna witryna oparta na WordPressie

zdrowie

Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów

Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    pokazy szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / lub pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, aby sprawić, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.

Roboty edukacyjne Abilix Krypton

Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno przeminęły. Dziś nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to może pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednak za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to nowoczesne wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania pedagogów i uczniów

Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Uczniowie zawsze są bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, by spowodować, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz z pewnością bardziej produktywne.